Me oleme uhked nimetamaks M.V.Wool-i 100% pereettevõtteks, mida hoiavad töös pere kolm generatsiooni.
Läbi aastate on meie väike pereettevõte kasvanud üheks suurimaks ja säravamaks kala ettevõtteks Eestis. Aastaks 2017 anname me tööd üle 150 töötajale ja meie käive on kasvanud 23,7 miljoni Euroni.
Meie pilgud on suunatud välismaale, aga prioriteediks jääb alati Eesti – meie koduturg!
2010 – MOODNE TOOTMISHOONE
2010 aasta märgib järgmise eesmärgini jõudmist. Sellel aastal ehitasime Harkusse uue moodsa tootmishoone, mis on mõeldud lõhe ja forelli tootmiseks. 2010 aastal valmistatud tootmishoone omab IFS sertifikaati, mis on kõrgeim sertifikaat mida toidutööstustele antakse. Uue tootmishoonega avanesid meile erinevad eksportturud eesotsas Jaapani, Skandinaavia, Madalmaade ja Lõuna-Euroopa riikide kujul. Harku tootmishoone teisel korrusel asub meie peakontor. Esimesel korusel tootmis ja logistika ruumid. Lisaks on maja esimesel korrusel Mati Kalapood kus saab alati linna värskemat ja maitsvamat kala!
1997 – eesmärk – KASVADA EDUKAKS ETEVÕTTEKS
1997 aastal jõudsime punkti, kus tekkis võimalus osta Norra ühelt suurimalt kalakasvatusettevõttelt Leroy terve rekka lõhet. See ost muutis meie firma käekäiku ja andis aluse, et ettevõttest võiks kasvada välja edukas ja pikaajaline ettevõte. Eelnevalt kasutatud kohalik kala asendus Norrast püütud vääriskalaga, mis andis võimaluse stabiilselt pakkuda klientidele kõrgekvaliteedilist kala. Lisaks koduturule tekkisid ka eksportkliendid nagu Aeroflot, kes oli meie esimene välisklient.
Täna moodustab meie käibest 75% lõhe ja forelli tooted.
1994 – MEIE BRÄNDI NIMELUGU
Meie lugu jätkub 1994 aastal, kui muudeti ettevõtte nimi Vihterpalu Kalastusühistust M.V.Wool AS-ks
M.V.Wool nime taga on ka sügavam tähendus
M nagu Mati
V nagu Mati isa Valdur
Wool nagu Vetevool
1994 aasta märgib ettevõtte jaoks tähtsate muutuste aega. Lisaks nimemuutusele kolis M.V.Wool taluköögist spetsiaalsesse kalatootmishoonesse, mis oli ehitatud talumaja kõrvale.
1988 – ALGUSAASTAD
Meie lugu algas 1988 aastal asutas Mati Vetevool Vihterpalu kalastusühistu. Ettevõtte eesmärgiks oli tarnida kohalikele klientidele kohalikku kala. Esimene toode millega Mati välja tuli oli marineeritud angerjas, mis valmistati ämma retsepti järgi oma koduköögis.